مقاله های قهوه

تاثیر قهوه بر رابطه جنسی چگونه است؟

خانم و آقا در حال نوشیدن قهوه

تاثیر قهوه را در زندگی روزمره نمی توان نادیده گرفت. کافئین موجود در قهوه فواید زیادی برای بدن دارد. در این مقاله تاثیر کافئین بر رابطه جنسی را بررسی می کنیم.

قهوه دومین نوشیدنی پر طرفدار در دنیاست. کافئین موجود در قهوه خاصیت انرژی زایی دارد. یک فنجان قهوه می تواند انرژی شما را در کل روز تامین کند و تمرکز را بالا ببرد. بعلاوه قهوه حاوی آنتی اکسیدان است که برای سلامتی بسیار مفید می باشد.

مطالعات نشان داده است نوشیدن روزانه یک فنجان قهوه باعث می شود عملکرد مغز بهتر شود. همچنین مردانی که بیش از دو فنجان قهوه در روز مصرف می کنند کمتر به اختلال نعوظ مبتلا می شوند.

خانم و آقا در حال نوشیدن قهوه

ارتباط بین قهوه و رابطه جنسی

کیفیت یک رابطه جنسی خوب به عوامل زیادی بستگی دارد. البته داشتن یک رابطه عالی ملزم به داشتن انرژی کافی برای رابطه است. کافئین موجود در قهوه سطح انرژی بدن را بالا می برد. قطعا تاثیر قهوه بر رابطه جنسی مثبت است. شاید در گذشته فکر می کردند نوشیدن قهوه ممکن است تاثیر منفی بر رابطه داشته باشد. اما امروزه دلایل زیادی وجود دارد که ثابت می کند قهوه کیفیت رابطه جنسی را بالا می برد.

معمولا بین 15 دقیقه تا دو ساعت طول می کشد تا قهوه بر فرد تاثیر بگذارد. بنابراین توصیه می شود قبل از رابطه در این محدوده زمانی بهتر است قهوه نوشید. چون باعث می شود کیفیت رابطه بهتر شود. و رابطه جنسی از حالت معمولی به شگفت انگیز تبدیل شود.

تاثیر قهوه و رابطه جنسی در زنان

در سال 2010 تحقیقاتی درباره تاثیر قهوه بر رابطه جنسی در دانشگاه تگزاس آمریکا انجام شد. در این تحقیقات مشخص شد مواد کافئین دار مانند قهوه خواصی دارند که باعث می شود فشارخون و ضربان قلب بالا برود. و همچنین باعث برانگیختگی قوای جنسی در زنان می شود.

محققان معتقدند رابطه جنسی یک رابطه بسیار پیچیده است. عوامل ذهنی و درونی زیادی می تواند بر کیفیت رابطه تاثیر داشته باشد. اما تاثیر قهوه را نمی توان نادیده گرفت. هر چند این ارتباط مستقیم وجود دارد. اما لزوما برانگیختگی نمی تواند کیفیت رابطه جنسی را بهتر کند. عوامل روحی و روانی زیادی در ایجاد رابطه خوب سهیم هستند.

تاثیر قهوه و رابطه جنسی در مردان

یکی از مشکلات شایع و جدی در مردان اختلال نعوظ است. مردان زیادی هنگام رابطه جنسی با این مشکل مواجه می شوند. تحقیقات انجام شده در دانشگاه تگزاس نشان می دهد نوشیدن بیش از دو فنجان قهوه در روز اختلال نعوظ را به شدت در مردان کاهش می دهد.

قهوه به دلیل داشتن کافئین بالا سطح تسترون را در مردان بالا می برد. جریان خون را افزایش می دهد و باعث کاهش اختلال نعوظ می شود. پس می توان گفت نوشیدن قهوه به مردان هم در یک رابطه جنسی خوب بسیار کمک می کند.

قهوه عملکرد ورزشی را بالا می برد

تحقیقات نشان می دهد تاثیر قهوه بر عملکرد های ورزشی مانند کسانی که دوچرخه سواری می کنند بسیار بالاست. دوچرخه سوارانی که آب زیاد با قهوه می نوشند عملکرد بسیار بهتری دارند.

کافئین موجود در قهوه سطح انرژی را بالا برده و احساس خستگی را به شدت کاهش می دهد. در عین حال سطح تمرکز را به صورت قابل توجهی بالا می برد. از آن جا که رابطه جنسی یک فعالیت ورزشی محسوب می شود تاثیر قهوه بر این فعالیت مثبت ارزیابی می شود.

قهوه باعث کاهش استرس می شود

استرس تمام زوایای زندگی افراد را تحت تاثیر می دهد. افرادی که استرس بالا دارند تمرکز خوبی ندارند. استرس رابطه جنسی را هم به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. یک رابطه جنسی خوب نیازمند آرامش است.

مطالعات نشان می دهد تاثیر قهوه بر استرس را نمی توان نادیده گرفت. کافئین قهوه استرس را کم می کند و به بهبود تمرکز کمک می کند. استرس مزمن اثرات منفی زیادی دارد و مصرف کافئین باعث کاهش آن می شود. پس می توان نتیجه گیری کرد مصرف قهوه با کم کردن استرس کیفیت رابطه جنسی را بسیار بالاتر می برد.

قهوه خطر افسردگی را کاهش می دهد

افرادی که دچار افسردگی هستند به شدت میل جنسی آنها کاهش پیدا می کند. اما تحقیقات نشان می دهد یک فنجان قهوه کمک می کند افسردگی کاهش پیدا کند و همینطور باعث تقویت حافظه می شود.

مصرف یک فنجان قهوه باعث می شود فرد احساس شادی و رضایت بیشتری داشته باشد. در حالی که مصرف موادی که کافئین بالا دارند مانند نوشابه های انرژی زا، به شدت خطر افسردگی را افزایش می دهند.

پس می توان گفت تاثیر قهوه بر افسردگی هم مثبت بوده و باعث بالا رفتن کیفیت رابطه جنسی می شود.

قهوه باعث افزایش سطح هوشیاری می شود

رابطه جنسی قبل از هر چیز نیاز به آرامش ذهنی و تمرکز بالا دارد. افراد عاشقی که به دنبال یک رابطه خوب هستند باید ذهن آرام و دامنه توجه بالایی داشته باشند. قهوه به دلیل وجود کافئین باعث تمرکز بیشتر، بالا رفتن سطح هوشیاری و همینطور بالا رفتن دامنه توجه می شود. پس نوشیدن یک فنجان قهوه باعث آرامش ذهن هم می شود و نهایتا کیفیت رابطه جنسی را بالا می برد.

خانم و آقا با یک فنجان قهوه

تاثیر قهوه و رابطه جنسی _ چه مقدار قهوه بنوشیم

همانطور که گفته شد قهوه میزان انرژی بدن را زیاد می کند. به تقویت حافظه و تمرکز کمک می کند. باعث کاهش افسردگی و استرس می شود. و در نتیجه باعث بهتر شدن خلق و خوی فرد می شود. تمام این موارد باعث می شود کیفیت یک رابطه جنسی به شدت بالا رود.

حال سوال اینجاست چه مقدار قهوه بنوشیم؟

مصرف یک یا حداکثر دو فنجان قهوه حدود 45 دقیقه قبل از رابطه جنسی باعث افزایش تستسترون می شود و اختلال نعوظ را کاهش می دهد. نهایتا باعث بالا رفتن سطح انرژی شده و باعث تجربه یک فعالیت جنسی عالی می شود.

تاثیر قهوه در کنار اصلاح سبک زندگی می تواند یک تجربه موفق در رابطه جنسی را برای زوجین به ارمغان آورد. بعضی از این اصلاحات عبارتند :

  • خواب کامل و خوب
  • ورزش منظم
  • رژیم غذایی سالم شامل سبزیجات، میوه ها، پروتئین
  • کاهش مصرف الکل
  • کمک گرفتن از یک مشاور برای غلبه بر استرس و اضطراب
  • ترک کردن سیگار

سخن پایانی

وقتی شما برای خرید قهوه به یک فروشگاه یا کافی شاپ مراجعه می کنید شاید به فواید زیاد این نوشیدنی شگفت انگیز توجه نکنید. اما در واقع دانه های قهوه جواهراتی هستند که مصرف درست و به اندازه آنها تاثیرات مثبت زیادی دارد. و می تواند اغلب زوایای زندگی افراد را بهبود ببخشد.

در این مقاله متوجه شدیم تاثیر قهوه بر رابطه جنسی مثبت ارزیابی شده است. قهوه می تواند یک رابطه جنسی عالی را برای افراد به وجود آورد. البته باید به میزان مصرف آن دقت کرد. تحقیقات نشان می دهد موادی که کافئین بالایی دارند مانند نوشابه های گازدار و انرژی زا تاثیر منفی بر رابطه جنسی دارند.

شما می‌توانید بهترین نوع قهوه عربیکا و ربوستا با درصدهای متفاوت مانند خرید قهوه عربیکا 70 درصد، خرید قهوه ربوستا 80 درصد ، خرید پودر قهوه فوری کلاسیک، خرید پودر قهوه فوری گلد و… را از فروشگاه قهوه کویز تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *