مقاله های قهوه

آیا با خوردن قهوه میتوان به اندامی مناسب رسید ؟

آیا با خوردن قهوه میتوان به اندامی مناسب رسید ؟

قهوه و تاثیر آن روی عملکرد بدن

قهوه دارای محرکی به نام کافئین است و باعث افزایش هوشیاری و کاهش خستگی و بیداری در افراد مصرف کننده آن می شود.به طور طبیعی قهوه حاوی آنتی اکسیدان است. و پتانسیل یک غذای رژیمی را دارد. مطالعات اخیر نشان می دهد. که نوشیدن منظم قهوه با کیفیت خوب می تواند. منجر به کاهش خطر ابتلا به آلزایمر و زوال عقل، بعضی سرطان ها و حتی دیابت نوع 2 شود.

استفاده زیاد قهوه عوارض جانبی دارد.که شامل اضطراب ، سردرد بخاطر کافئین و اعتیاد است. همچنین ترکیبات اسیدی آزاد شده توسط قهوه بو داده یا فرآوری شده. کم کیفیت می تواند باعث تحریک سیستم گوارش شود.

کافئین قهوه یک مکمل مناسب برای کاهش وزن مدتی است که از کافئین بعنوان یک جزء مهم در لاغری برای مکمل های متفاوت استفاده می شود.

انرژری زیادی که هنگام ورزش کافئین فراهم میکند، می تواند مفید باشد. قهوه حتی رابطه منحصر به فرد خود را با برخی ورزش ها یا فعالیت های ورزشی مثل دوچرخه سواری دارد.

اثرگذاری قهوه در لاغری چگونه است؟

میزان تاثیر کافئین روزانه متفاوت است و در مواقع مختلف متفاوت است. به این دلیل است که عوامل مختلفی وجود دارد که بر واکنش بدن شما به کافئین تأثیر میگذارد مقدار هیدراته بودن، مقدار استرس و آنچه خورده اید تعداد انگشت شماری از این متغیرها و عوامل هستند.

برای اینکه بدن انسان تحت تاثیر کافئین قرار بگیرد حدود 40 تا 50 دقیقه طول میکشد. بعضی افراد نسبت به کافئین حساسیت بیشتری نسبت به دیگران دارند. و بعضی دیگر ممکن است، بلافاصله تأثیر آن را احساس کنند. زیرا یک اثر روانشناختی زمانی رخ می دهد. که گیرنده های زبان سیگنال هایی را به سمت مغز می فرستند.

حدود دو تا سه ساعت طول میکشد. تا کافئین به اوج سوخت و ساز خود برسد. و حدودا چهار ساعت در بدن باقی میماندهنگام استفاده از کافئین برای کمک به ورزش یا در مسابقات ورزشی باید نحوه و زمان مصرف قهوه را مطابق با فعالیتی که برنامه ریزی کرده اید تغییر دهید.

در نتیجه این به تحمل هر فرد بستگی داردو باید دوز مناسب مصرف قهوه خود را با آزمون و خطا مشخص کند .

شما میتوانید دفعه بعد هر زمان که به بیرون رفتید یا به ورزشگاه رفتیدمقداری قهوه میل کنید تا تحرک مورد نظر را به شما بدهد و همچنین شما میتوانید شما میتوانید بهترین نوع قهوه عربیکا و ربوستا با درصدهای متفاوت مانند خرید قهوه عربیکا 60 درصد، خرید قهوه ربوستا 70 درصد ، خرید پودر قهوه سبز، خرید پودر قهوه ترک کلاسیک ، خرید قهوه فوری گلد، خرید قهوه فوری کلاسیک و… را از فروشگاه قهوه کویز تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *