مقاله های قهوه

آیا مصرف روزانه قهوه باعث کاهش نارسایی قلب میشود؟

آیا مصرف روزانه قهوه باعث کاهش نارسایی قلب میشود؟
  •  یک تحقیق جامع که جدیدا در مجله علمی انجمن قلب امریکا(AHA) انتشار پیدا کرده است. حاکی از آن است که مصرف یک یا چند فنجان قهوه کافئین دار و تلخ در روز خطر نارسایی قلبی را به صورت قابل توجهی کاهش میدهد.

کار کردن روی 21000 بزرگسال در 10سال و تجزیه و تحلیلی که شامل 3 مطالعه ی پزشکی بزرگ میباشد. این نتیجه را نشان میدهد. که کسانی که یک فنجان قهوه ی کافئین دارمصرف میکنند. 5 تا 12درصدکمتر ازکسانی که مصرف نمی کنند. دچار نارسایی قلبی عروقی میشوند.

متخصصین قلب در این تحقیق میگویند. که در نوشیدن صفر تا یک فنجان قهوه تغییر آنچنانی نشان داده نمیشود. اما در کسانی که روزانه دو یا چند فنجان قهوه مینوشند. تقریبا 30 درصد کاهش خطر نارسایی قلبی مشاهده میشود. پس اگر به دنبال قهوه هستید، برای خرید انلاین به فروشگاه قهوه مراجعه کنید.

همچنین در گزارشی از انجمن قلب امریکا آمده است. که ارتباط کاهش خطر ابتلا به نارسایی قلبی و کافئین تعجب آور بود. چون برخی انسان ها آن ها را با فشارخون بالا و تپش قلب مرتبط میدانند. در این تحقیق  همچنین به مصرف قهوه به عنوان ابزاری برای کم کردن خطر بیماری های قلبی توصیه کردند. که به مدیریت وزن بدن و ورزش و ترک سیگار تاکید کردند.

در واقع  قهوه کیفیتش را برای سلامتی از دست نمیدهد. زیرا قهوه ماده ی خوراکی ای هست که توسط قندها و چربی های مختلف احاطه نشده است.

در دو سال اخیر ثابت شده.که قهوه بسیار مبارزه با سرطان پروستات و بهتر عمل کردن مغز پس از بی خوابی و عملکرد خوب روده ی بزرگ خوب است.

جالب است که این مطالعات نشان میدهد که مصرف قهوه در ارتباط با کاهش خطر ابتلا به نارسایی قلبی و اگر قهوه بدون لبنیات پرچربی مثل خامه و قند مصرف شود می تواند یک الگوی غذایی سالم باشد.

نوشیدن قهوه در حد متوسط بخشی از الگوی غذایی سالم است. ولی این نکته مهم است که مصرف زیاد کافئین باعث اختلال خواب و لرزش می شود. 

قهوه کویز ارائه دهنده بهترین محصولات قهوه با کیفیت بالا و مرغوب نظیر، فروش دانه و پودر قهوه ربوستا عربیکا 50*50، فروش قهوه ترک کلاسیک، فروش پودر کاپوچینو ، فروش پودر کافی میت، فروش قهوه فوری گلد ، فروش قهوه فوری کاسیک و… است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *