مقاله های قهوه

بهترین کپسولهای قابل شارژ نسپرسو در سال 2022

کپسول های قهوه نسپرسو و دانه های قهوه

کپسولهای قابل شارژ نسپرسو بعد از کپسول های قهوه یکبار مصرف تولید شدند. ما در این مقاله بهترین کپسول های قابل شارژ را معرفی خواهیم کرد.

همه‌ چیز درباره‌ی كپسول قهوه

در سال 1975 اریک فاور کارمند شرکت نستله دستگاهی را ساخت که مردم می توانستند قهوه خود را راحتتر در خانه تهیه کنند. چون در آن زمان آماده کردن قهوه آسیاب شده کار سختی بود و قهوه فوری هم عطر و طعم خوبی نداشت.

او بعد از سفر به رم کشف کرد که باید فشار آب و هوای زیادی به سابه ها وارد شود تا اکسیداسیون بهتر صورت گیرد و بدین ترتیب قهوه عطر و کِرِمای بیشتری داشته باشد.

فاور با این کشف دستگاه خود را تکمیل کرد و این اختراع در سال 1976 توسط شرکت نستله ثبت شد.

عملکرد این دستگاه به این صورت بود که قهوه آسیاب شده درون یک غلاف مهر و موم می شود تا کاملا تازه بماند. پس از آنکه کپسول وارد دستگاه می شود یک نازل سوزنی شکل یک طرف کپسول را سوراخ کرده و آب داغ با فشار زیاد از این سوراخ وارد کپسول می شود. بعد از اینکه کپسول از آب داغ پر شد سر فویل مانند کپسول باز شده و اسپرسو از دستگاه خارج می شود.

کپسولهای قابل شارژ قهوه و دانه های قهوه

دستگاه نسپرسو چگونه کار می کند؟

کپسول های قهوه در دستگاههایی که قابلیت کار با کپسول را دارند استفاده می شوند. یکی از این دستگاهها نسپرسو است.

دستگاه نسپرسو به یک سیستم عصاره گیر، که 19 بار فشار دارد مجهز می باشد و با این سیستم دما، فشار آب و مدت زمان عصاره گیری با دقت بالا محاسبه می شود. و بدین ترتیب با استفاده از دستگاه نسپرسو یک قهوه کاملا خوش عطر با کِرِمای غلیظ و بافت بسیار نرم تولید می کند.

دستگاه نسپرسو به سادگی قابل استفاده است. شما فقط باید کپسول قهوه را درون دستگاه قرار دهید و دکمه شروع را برای عصاره گیری فشار داده تا قهوه آماده شود و در آخر کپسول را از دستگاه خارج کنید.

كپسول قهوه های قابل شارژ نسپرسو چیست؟

وقتی کپسول های قهوه وارد بازار شدند بسیار مورد توجه قرار گرفتند و استفاده از آنها به دلیل راحت بودن زیاد شد. خیلی از شرکت ها تصمیم به تولید کپسول هایی گرفتند که بیشتر از یک بار بتوان از آن ها استفاده کرد و در واقع قابل شارژ باشند.

شرکت ها یک سری کپسول های قابل شارژ نسپرسو از جنس سیلیکون و پلاستیک ساختند که این کپسول ها از نظر شکل و ابعاد استاندارد هستند و برای دستگاههای نسپرسو مناسب هستند.

این کپسول ها خالی هستند و این امکان وجود دارد که شما هر ترکیب قهوه ای را که دوست دارید داخلشان ریخته و بعد کپسول را در دستگاه نسپرسو قرار داده و نوشیدنی قهوه خود را تهیه کنید و بعد از پایان کار کپسول را از دستگاه خارج کرده و آن را تمیز کنید تا مجددا بتوانید از آن استفاده کنید.

یک نوع کپسول قابل شارژ نسپرسو دیگر وجود دارد که از جنس استیل است و بسیار بادوام تر و به نسبت گران تر از انواع پلاستیکی است.

کپسولهای قابل شارژ نسپرسو به دلیل استفاده زیاد از هر کدام (بین 50 تا 100 فنجان) از نظر اقتصادی بسیار یه صرفه هستند.

البته بسته به شرکت های تولید کننده ماندگاری آنها نیز متفاوت است.

بهترین کپسولهای قابل شارژ نسپرسو در سال 2022 :

کپسول های قابل شارژ نسپرسو وقتی مورد توجه وقتی مورد توجه قرار گرفتند، در ابتدا غلاف آنها پلاستیکی بود که این غلاف فاقد BPA ( مواد مضر فنول آ که سرطان زا هستند) بود اما همواره ترجیح می دادند که از کپسول هایی استفاده کنند که غلاف آنها فلزی است چون باید کپسول در برابر گرما و حرارت زیاد مقاوم باشد.

کپسولهای قابل شارژقهوه نسپرسو

معرفی بهترین کپسول های قابل شارژ نسپرسو در سال 2022 :

کپسول قابل شارژ قهوه نسپرسو RECAPS

این کپسول ها با کلیه دستگاههای خط اصلی نسپرسو نظیر پیکسی (Pixie)، اینیسیا (Inissia)، سیتیز (Citiz)، اسنزا (Essenza) و لاتسیما (Lattissima) سازگاری دارند.

البته چون این کپسول ها با دستگاههای نسپرسو 2022 سازگاری دارند توصیه می شود برای دستگاههای قدیمی که پیش از 2010 تولید شده اند از کپسول Recaps استفاده نکنید چون ممکن است مشکل سازگاری غلاف بوجود آید.

کپسول قابل شارژ Sealpod

این کپسول ها در پک های 2 عددی و 5 عددی به انضمام برچسب درپوش 24 تایی و 100 عددی تولید شده است. جنس کپسول های Sealpod فلزی است و طول عمر آنها بالا است و با بیشتر دستگاههای نسپرسو سازگاری دارند. در مقایسه با کپسول های Recaps تنها هزینه برچسب درپوش آنها کمی بالاتر است که قابل چشم پوشی است.

کپسول استیل قابل شارژ نسپرسو Mycoffeestar

این کپسول ها از جنس بسیار محکم و مقاوم ساخته شده است. کپسول Mycoffeestar برنده چندین جایزه بین المللی مانند Greentac و Reddot باشد و به همین دلایل یکی از بهترین گزینه ها برای دستگاههای نسپرسو است.

کپسول قابل شارژ نسپرسو Gold Tone

جنس این کپسول از استیل ضدزنگ است و به دلیل کیفیت بالای جنس آن طول عمر بالایی دارد. تمام قسمت های این کپسول حتی درپوش آن فلزی است و نیازی به برچسب درپوش ندارد. رنگ رویه آن طلایی است و مشکلی برای سلامتی ندارد.

کپسول گلدتون برای بیشتر دستگاههای نسپرسو استفاده می شود و فقط دستگاههای تک سوزنی نمی توانند از آن استفاده کنند.

کپسولهای قابل شارژ نسپرسو chillax

این کپسول ها از نظر شکل ظاهری با دیگر کپسول ها متفاوتند. کپسول چیلاکس بصورت بسته هایی عرضه می شود که شامل تجهیزاتی است که به راحتی کپسول را پر می کنند و همچنین برچسب درپوش هم جداگانه در بسته ها وجود دارد.

این کپسول هم با دستگاههای نسپرسویی که بعد از سال 2010 وارد بازار شدند سازگاری دارد. و می توان به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار داد.

کپسول قابل شارژ نسپرسو My_cap vpack

کپسول های My_cap گزینه بسیار مناسبی برای جایگزین کردن کپسول های Vertuoline هستند. این کپسول ها فاقد BPA هستند و طرز کار آنها با دیگر کپسول ها کمی متفاوت است. اما به راحتی می توانید آنها را پر کرده و با پوشاندن درب آنها با برچسب درپوش یا فویل از کپسول استفاده کنید.

سخن پایانی

در گذشته معتادان به قهوه مجبور بودند برای خرید قهوه وقت و هزینه زیادی صرف کنند. وقتی دستگاههای نسپرسو با قابلیت استفاده از کپسول وارد بازار شدند بسیار مورد توجه این افراد قرار گرفتند چون می توانستند در وقت صرفه جویی کنند اما کپسول های یکبار مصرف از نظر هزینه به صرفه نبودند. این مشکل هم با کپسول های قابل شارژ حل شد و امروزه کپسول های قابل شارژ نسپرسو طرفداران زیادی دارند.

ما در این مقاله بهترین کپسول های نسپرسو در سال 2022 را به شما معرفی کردیم.

شما می توانید انواع قهوه های باکیفیت مانند خرید قهوه ربوستا 60 درصد ، خرید قهوه عربیکا 100 درصد ، خرید پودر قهوه سبز ، خرید پودر قهوه ترک کلاسیک و.. را از فروشگاه قهوه کویز خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *