مقاله های قهوه

معرفی بهترین قهوه ساز دلونگی | اسپرسو ساز دلونگی

قهوه ساز دلونگی

قهوه ساز دلونگی یکی از مشهورترین تولید کنندگان اسپرسوسازهای مصرفی است زیرا براق، بادوام و نوآورانه هستند. این برند ماشین‌هایی را با روکش‌های فولادی ضد زنگ، قطعات باکیفیت و فشار بخار زیاد برای تولید نوشیدنی‌های اسپرسو با کیفیت می‌سازد. با دلونگی ، بهترین قهوه ساز موجود در بازار را خواهید داشت.

در حالی که این شرکت گاهی اوقات در مورد استفاده از دکمه‌ها و دستگیره‌ها به جای نمایشگرهای دیجیتال کوتاهی می‌کند، دستگاه‌های تمام اتوماتیک آن‌ها دم کردن اسپرسوی خود را در خانه با قهوه آسیاب شده یا غلاف آسان می‌کنند. همچنین خواهید دید که دستگاه دستی دلونگی ارگونومیک و راحت است و با استفاده از دانه های آسیاب شده قهوه، یک فنجان قهوه عالی تولید می کند.

به خواندن راهنمای خرید ما ادامه دهید تا در مورد دستگاه های اسپرسوساز دلونگی اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید از یک فنجان اسپرسو در خانه لذت ببرید.

“برای خرید انلاین قهوه اسپرسو میتوانید به فروشگاه قهوه کویز سر بزنید”

قهوه ساز دلونگی

برترین دستگاه های قهوه ساز دلونگی

1.قهوه ساز دلونگی  مدل EC155

این مدل دارای فشار بالا و کف‌کننده دستی داخلی است تا کاربران بتوانند قهوه‌ی تخصصی با کیفیت را برای صبح زود یا یک برانچ آرام در خانه درست کنند. علاوه بر این، این قهوه ساز فضای زیادی را اشغال نمی کند و می تواند چندین وعده را تهیه کند.

قهوه ساز دلونگی

نقاط قوت

  • دم کردن سریع قهوه
  • قابلیت جدا شدن قطعات و شست شو در ماشین ظرفشویی

نقاط ضعف

  • فقط برای فنجان های کوچک قهوه مناسب است

قهوه‌ساز دلونگی مدل EC155 یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که به دنبال نوشیدنی‌های باکیفیت مغازه هستند بدون اینکه کل پیشخوان آشپزخانه خود را اشغال کنند. این مدل 15 بار فشار را ارائه می دهد تا کاربران از اسپرسوی اصیل لذت ببرند و بخارپز داخلی آن راهی را برای کاربران به دنیای کاپوچینو و لاته باز می کند. علاوه بر این، این مدل دارای یک پورتافیلتر 3 در 1 است که شات اسپرسو یک یا دو و غلاف اسپرسو راحت را در خود جای می دهد. در حالی که این مدل فنجان های قهوه بزرگ را نمی پذیرد، برای یک تجربه معتبر برای فنجان های اسپرسو کوچک ایده آل است.

قهوه ساز دلونگی مدل EC155 علاوه بر اسپرسو اصیل و نوشیدنی های ویژه، دارای عناصر متعددی است که طعم با کیفیت را برای مبتدیان یا باریستاهای باتجربه ای که خواهان راحتی هستند، تضمین می کند. این مدل دارای مخزن آب قابل جابجایی و سینی چکه گیر است که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است تا کاربران به راحتی بتوانند این اسپرسوساز را تمیز کنند. علاوه بر این، کف ساز دستی داخلی بخار و شیر را مخلوط می کند تا کاربران هر بار یک نوشیدنی غنی و خامه ای داشته باشند.

قهوه ساز دلونگی

2.قهوه ساز دلونگی مدل EC685.M

این مدل دارای ردپایی کوچک و طراحی بادوام برای ارائه دستگاهی است که کاربران را برای رفت و آمد صبحگاهی آماده می‌کند یا به آنها اجازه می‌دهد از یک وعده غذایی خوب با دوستان لذت ببرند. با گزینه های متعدد دم کردن و تنوع نوشیدنی، این دستگاه مکمل کاربران در تمام سطوح خواهد بود.

قهوه ساز دلونگی

نقاط قوت

  • دوام چشم گیر
  • محفظه ی گرم کننده
  • گزینه های مختلف برای دم کردن

نقاط ضعف

  • هیچ گزینه ای بای قهوه ساده وجود ندارد

قهوه ساز دلونگی مدل EC685.M یک انتخاب فوق العاده برای کاربرانی است که می خواهند اسپرسو با کیفیت بالا یا نوشیدنی های ویژه مانند کاپوچینو یا لاته تولید کنند. این مدل فضای آشپزخانه زیادی را اشغال نمی‌کند و به لطف طراحی باریک 6 اینچی، به راحتی جابجا می‌شود. علاوه بر این، افراد پرمشغله این دستگاه را به لطف سیستم گرمایش پیشرفته که تنها در 40 ثانیه به دمای ایده آل می رسد، دوست خواهند داشت. در حالی که این مدل قهوه قطره‌ای سنتی را ارائه نمی‌کند، کاربران از سرعت و قدرت دم‌آوری این مدل راضی خواهند بود .

این قهوه ساز علاوه بر زمان کم برای دم کردن سریع قهوه ، ابزارها و ویژگی‌های لازم برای اسپرسوی اصلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مدل پورتافیلتر همه کاره 3 در 1 را در اختیار کاربران قرار می دهد که می تواند شات های تک یا دوتایی پر کنند و با غلاف اسپرسو سازگار است. علاوه بر این، سیستم کف ساز داخلی، ایجاد فوم غنی برای لاته آرت یا طعم پیچیده تر را ساده می کند.

قهوه ساز دلونگی

3.قهوه ساز دلونگی مدل ESAM3300

این مدل دارای کنترل دانه ای با فرآیندهای خودکار برای مصرف کنندگان نوشیدنی های تخصصی است که می خواهند کمی در زمان صرفه جویی کنند. این دستگاه همه چیز از آسیاب کردن گرفته تا دم کردن را انجام می دهد تا کاربران بتوانند هر بار نوشیدنی های خوشمزه با مواد تازه میل کنند.

قهوه ساز دلونگی

نقاط قوت

  • تطبیق پذیری فوق العاده
  • آسیاب یکپارچه عالی
  • کاملاً اتوماتیک

نقاط ضعف

  • هنگام دم کردن بسیار پر سر و صدا است

قهوه‌ساز دلونگی مدل ESAM3300 انتخابی شگفت‌انگیز برای کاربرانی است که به وقت خود و دم‌نوش‌های باکیفیت خود ارزش قائل هستند، به لطف اتوماسیون دم کردن دانه‌ها که طعمی غنی و بدون آشفتگی ارائه می‌دهد. این مدل دارای یک خردکن حرفه ای با 13 تنظیمات است تا قهوه تازه شما را بسته به ذائقه شما به صورت آسیاب درشت یا پودر بسیار ریز درآورد. در حالی که این مدل می‌تواند در حین دم‌آوری صدای بلندی داشته باشد، کاربران از فرآیند کاملاً خودکار که بیشتر کار را از دم‌آوری‌های تخصصی خارج می‌کند، لذت خواهند برد.

این مدل قهوه ساز علاوه بر آسیاب همه کاره و کیفیت عالی نوشیدنی، یک صفحه کنترل ساده را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد نوشیدنی های ایده آل خود را در زمان مناسب آماده کنند. به لطف دسته بخار دستی، کاربران می توانند نوشیدنی های ویژه مانند کاپوچینو و لاته را با فوم غنی و خامه ای تولید کنند. علاوه بر این، این مدل از برنامه‌نویسی ترجیحی پشتیبانی می‌کند تا کاربران بتوانند چرخه دم‌آوری ایده‌آل خود را برای طعمی ثابت ذخیره کنند.

قهوه ساز دلونگی

4.قهوه ساز دلونگی مدل ESAM4200

این مدل دارای اکثر ابزارهای لازم برای تهیه نوشیدنی ایده آل برای شروع روز افراد است. با آسیاب یکپارچه، چوب بخار، و کنترل های دانه ای، کاربران دوست دارند نوشیدنی های مورد علاقه خود را در زمان سریع بنوشند.

قهوه ساز دلونگی

نقاط قوت

  • آسیاب قوی
  • گزینه های متعدد دم کردن قهوه

نقاط ضعف

  • کند بودن بخار دادن شیر

قهوه ساز دلونگی مدل ESAM4200 انتخابی قانع کننده برای کاربرانی است که می خواهند اسپرسوی درجه یک تهیه کنند، اما به سرعت نیاز دارند. این مدل دارای یک مخزن آب قابل جابجایی 1.8 لیتری و یک ظرف 200 گرمی دانه قهوه است تا برای دم کردن سریع یا نوشیدنی های ویژه در طول یک روز شلوغ آماده بماند. میله بخار یکپارچه می تواند در عرض چند دقیقه شیر کامل کف کند.

این قهوه ساز علاوه بر آسیاب دانه‌ها و میله بخار یکپارچه، دستگاهی با ویژگی‌های فراوان ارائه می‌کند که برای مبتدیان با تجربه ایده‌آل است. علاوه بر این، آسیاب قهوه داخلی دارای 13 تنظیمات آسیاب است تا کاربران بتوانند برای انواع خاصی از نوشیدنی ها آسیاب درشت یا پودر ریز داشته باشند.همچنین شما میتوانید پودر اماده ی قهوه را از فروشگاه انلاین قهوه کویز شفارش دهید. این مدل دارای صفحه‌ها و دکمه‌هایی با کاربرد آسان برای کنترل دانه‌ای بر عناصری مانند سختی آب، حالت دم کردن و تعداد آسیاب‌ها در هر دم است.

5.قهوه ساز دلونگی مدل EC702

این دستگاه قهوه دارای فشار کافی و لوازم جانبی برای کاربران است تا بتوانند در دنیای غنی دم‌نوش‌های تخصصی را شروع کنند. با یک میله بخار داخلی و یک پورتافیلتر چند وجهی، کاربران این دستگاه همه کاره را دوست خواهند داشت.

قهوه ساز دلونگی

نقاط قوت

  • مجموعه ای از ویژگی های فوق العاده
  • استیل ضد زنگ
  • صفحه ی گرم کننده

نقاط ضعف

  • پشتیبانی نکردن از لیوان های بزرگ

قهوه ساز مدل EC702 یک انتخاب قانع کننده برای کاربرانی است که می خواهند خود را به دنیای قهوه تخصصی باز کنند. این مدل دارای یک صفحه گرم کننده، یک لامپ و یک پورتافیلتر فولادی ضد زنگ 3 در 1 است تا اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند نوشیدنی های مورد علاقه خود مانند اسپرسو، کاپوچینو یا لاته را تهیه کنند. به لطف 15 بار فشار، این مدل اسپرسویی معتبر و غنی ارائه می دهد. در حالی که این مدل لیوان یا قمقمه بزرگ را در خود جای نمی دهد، کاربران می توانند همزمان دو شات اسپرسو را در یک چرخه دم دم کنند.

این قهوه ساز علاوه بر تطبیق پذیری و فشار کافی برای اسپرسو، ابزار لازم برای تهیه نوشیدنی های زیبا و خوش طعم را در اختیار کاربران قرار می دهد. کف ساز دستی یکپارچه بخار و شیر را مخلوط می کند تا کاربران بتوانند بافتی غنی و خامه ای به نوشیدنی های مورد علاقه خود اضافه کنند. علاوه بر این، تمیز کردن این دستگاه به دلیل وجود مخزن آب قابل جابجایی و سینی چکه‌کن آسان است تا کاربران بتوانند طعم دم‌نوش خود را تازه نگه دارند.

قهوه ساز دلونگی

نتیجه گیری

کمپانی دلونگی بیشتر به خاطر دستگاه های قهوه ساز خود که تجربه های منحصر به فردی از قهوه را در خانه ایجاد می کنند، از یک شات اسپرسو ساده گرفته تا نوشیدنی های با بافت خوشمزه می شناسند. آنها دارای فناوری نوآورانه و طراحی شیک هستند و به هر عاشق قهوه سفارشی سازی مورد نیاز خود را با فشار ساده یک دکمه روی یک دستگاه فوق خودکار ارائه می دهند.

حال با دیدن این مطالب اگر به فکر خرید اینترنتی قهوه افتاده اید میتوانید انواع قهوه مثل خرید دانه و پودر قهوه ربوستا 60 درصد، خرید دانه و پودر قهوه عربیکا 70 درصد، خرید پودر قهوه ترک کلاسیک و … را با قیمت مناسب از فروشگاه قهوه کویز سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *